Hyra av Kalmar Båtklubbs klubbstuga på Kullö.

Hyrestiden är från kl 12.00 till kl 13.00 dagen efter. Andra önskemål förhandlas med stugvärden. Vid flera uthyrningar i följd kan tiderna justeras av stugvärden.

Klubbstugan får ej hyras för annans räkning, som till exempel ungdomsfester eller familjemedlems fest, utan egen medverkan. Minimiålder för att hyra är 24 år.

Medlemmar betalar 900 kr och kan hyra en gång per kalenderår. Icke medlem betalar 1 800 kr per tillfälle. Under högsäsong (1/6 till 31/8) är hyran 2 100 kr och då har man även tillgång till vårt stora partytält (ca 30 personer), som står uppsatt bredvid klubbstugan. Musik får under högsäsongen (1/6 - 31/8) inte spelas utomhus efter kl 23. Ny medlem kan hyra till medlemspris efter sex månaders medlemskap och/eller deltagande i klubbens aktiviteter.

Stugan är utrustad för 30 personer, som är max tillåtet antal. Det finns små och stora tallrikar, bestick, vinglas, snapsglas, dricksglas och kaffemuggar. Kyl/frys och extra kyl i uteförrådet. Micro, diskmaskin, dubbel kaffebryggare, spis med ugn. Varmvatten och WC. Projektorduk finns och projektor utlånas efter önskemål. Stor grill finns i uteförrådet.

Betalning ska vara klubben tillhanda senast sju dagar efter bokningstillfället för att bokningen ska gälla. SMS:a Christer när betalning sker, 0705536302, vilket underlättar vår administration.

Beloppet sätts in på Kalmar Båtklubb bg 544–8006 eller

Swish 123026 28 08.

Ange ditt namn och hyresdag. Vid all avbokning återbetalas halva beloppet.

Städinstruktion för hyresgäster.

Köket

• Diska använt porslin i maskin eller för hand.

• Rengör skåpsluckor och diskbänksytor med fuktig trasa.

• Töm soppåsar och tag med hem.

Toaletten

• Rengör tvättstället med fuktig trasa.

• Rengör toalettstolen med toaborsten.

• Våttorka golvet med ljummet diskvatten och golvmoppen.

Samlingssalen

• Torka av borden med fuktig trasa

• Rengör ugnen om den använts

• Torrmoppa och/eller dammsug golvet.

• Avlägsna ev fläckar på golvet med ljummet vatten.

• Återställ möbleringen till så som det var när du kom.

• Aktivera värmekällor igen om ni stängt av dem.

Styrelsen KBK